ERP-systemer 2016 er et kompakt fagseminar ledet av Bo Hjort Christensen fra Handelshøyskolen BI. Det bygger videre på en lang tradisjon som strekker seg tilbake til sent på 90-tallet, da Bo etablerte en årlig møteplass for både kunder og leverandører av ERP-systemer. Den gang i regi av ECONA.
Tid: Torsdag 2. juni 2016 09.00 – 17.45
Sted: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsplass, Oslo
Hvem møter du på ERP-Systemer 2016?
Konferansen henvender seg til de som enten ønsker å få en fyldig oppdatering av status og trender i ERP-markedet eller som står foran en krevende anskaffelses- og implementeringsprosess.
For de sistnevnte vil konferansen fungere som en kick-off der forskjellene mellom løsningsalternativer, implementeringspartnere og anskaffelsesmodeller kommer tydelig frem. Bo Hjort Christensen kombinerer en analytisk og praktisk tilnærming med innslag av anvendbar teori.
Som hovedpartner får anledning til å formidle hva du kan levere og hva som skiller deg fra konkurrentene i en lyntale.
Vi har ikke flere ledige plasser i konferansesalen, men i Foyer (rett utenfor konferansesalen) hvor det serveres lunsj er det ledige plasser. (Kr. 15.000,- eksl. mva)
- Deltakelse for 2 personer på konferansen (inkl. stand-personal)
- 5 billetter til spesialpris til dine kunder (50% av gjeldende pris)
- Stand 6 m2 i Foyer rett utenfor konferansesalen
- Logo på konferansens nettside
- Deltakeroversikt
- Invitasjon med din logo til ditt nettverk
Bli hovedpartner – ERP leverandører (kr. 31.000,- eksl. mva)
- Deltakelse for 5 personer på konferansen (inkl. stand-personal og foredragsholder)
- 5 billetter til spesialpris til dine kunder (50% av gjeldende pris)
- Stand 6 m2 i konferansesalen
- Lyntale på 7 min
- Blir omtalt av Bo Hjort Christensen fra scenen under konferansen
- Logo på konferansens nettside
- Logo i annonsering av konferansen
- Deltakeroversikt
- Invitasjon med din logo til ditt nettverk
Bli partner – underleverandører til ERP-leverandører (kr. 20.000,- eksl. mva)
- Deltakelse for 3 personer på konferansen (inkl. stand-personal)
- 5 billetter til spesialpris til dine kunder (50% av gjeldende pris)
- Stand 6 m2 i Foyer rett utenfor konferansesalen
- Logo på konferansens nettside
- Deltakeroversikt
- Invitasjon med din logo til ditt nettverk
Kaffe/te i pauser serveres både i konferansesalen og i Foyer. Lunsj serveres i utstillingsområde i Foyer.
Ønsker du å bli partner?
Kontakt Laila Katnosa, tlf: 41 38 97 70 og/eller last ned påmeldingsskjema her [pdf].