Info om tidligere ERP-systemer

Praktisk info til partnere 2016

Praktisk info til partnere 

Takk for at du har valgt å være partner på ERP-Systemer 2016.

Arrangementstidspunkt
Torsdag 2. juni 2016 09.00 – 17.30. Registrering av deltakere fra 08.30.

Montering/demontering
Montering av stand kan foregå:

  • Onsdag 1. juni kl. 12.00 – 16.00
  • Torsdag 2. juni fra kl. 07.00 og må være ferdig satt opp senest kl. 08.40 og helst 08.30

Det vil være 1 konferansebord, evt. 1 ståbord på din stand.  Utstyr som leveres dagen før må merkes med:  Møterom: Scandinavia Salen – ERP systemer 2016. Leveringsadresse: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsplass, Oslo. Husk å ta med skjøteledninger.

Demontering etter konferanseslutt ca. 17.30.

For eventuell  bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med Synnøve Moe Kolvik, telefon 232 93 554.

Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. Dersom dere skulle ha behov for annet teknisk utstyr, vennligst ta direkte kontakt med hotellet. NB! Husk å ta med ekstra skjøteledninger.

Elektronisk deltakermappe
Vi ønsker å være miljøvennlige og derfor vil det bli opprettet en elektronisk deltakermappe. Ved registrering konferansedagen vil deltakerne få utlevert adressen til deltakermappen. I mappen legger vi ut informasjon om deg som partner, f.eks en link til din hjemmeside eller en pdf-fil. Hvis du ønsker at vi skal legge ut filer må vi ha disse innen 31. mai.   Se dnd.no/deltaker-erp.  Passord: «BoERP2016»

Lyntaler på 7 min 
Partnerpresentasjoner blir lyntaler på 7 min med fem minutter mellom hvert innlegg. Lyntaler – informasjon vi trenger til programmet.   Tekst bør være selgende/forklarende og bør ikke overstige 150-160 tegn inkl. mellomrom.

Kl. SAL 1
Sesjonsledere: Tom Gulbrandsen, S5 Consulting og Petter Thune-Larsen, Pinta
SAL 2
Sesjonsledere: Rolf Senstad, Devoteam og Anja K. H. Jackson, Fornebu Consulting
1610-1617   Xledger   Driw
1622-1629   Unit 4   Infor
1634-1641   IFS   Visma
1646-1653   Oracle   Tripletex
1658-1705   SAP   Rambase
1710-1717   Microsoft   OneStop Reporting
  • To representanter fra Dataforeningen vil til enhver tid være tilstede i salen der lyntalene finner sted. Ikke nøl med å ta kontakt med oss ved behov.
  • Hver lyntale er på syv minutter og det vil bli informert om gjenstående tid ved to minutter og ett minutt (plakater). Alle talere blir stoppet etter syv minutter.
  • Vi har fem minutter mellom hver lyntale for å fasilitere deltakernes forflytning mellom saler og teknisk skifte mellom talere.
  • Da det kun vil være 5 min mellom hvert foredrag er det en fordel om alle presentasjoner legges inn på eventets PC  i forkant slik at bytte av foredragsholder går raskt (gjøres senest i lunsjen).  Det er selvsagt helt OK å holde en lyntale uten visuelle hjelpemidler.
  • Som forberedelse til dagen ønsker Bo Hjort Christensen  å få utkast til presentasjon i forkant – frist mandag 30. mai.
  • Konferansesalen er utstyrt med digital projektor, PC, mikrofon og flip over. PC har Windows, PowerPoint, internett-tilgang (Firefox, Chrome og IE), Windows Media Player, VLC og Adobe Reader (PDF).

Kart pr 23. maiOversikt over utstillerområdet se: Kart
Utstillingen vi være i konferansesalen. Alle stand er 6 m2 (3×2 meter). Standene vil være langs veggene. Det settes ikke opp skillevegger mellom standene.
Kaffepauser vil være i konferansesalen. Lunsjen blir  i Foyer rett utenfor, men desserten/kakene vil være inne i salen.

Registrering/påmelding av deltakere
Som hovedpartner er det inkludert 5 gratis deltakere og 5 billetter til spesialpris. For partnere er det 3 gratis deltakere og 5 billetter til spesialpris. Vær obs på standpersonell går av dette antallet. Ved flere deltakere/standpersonell enn det som er inkludert gratis i partnerpakken kan du bruke spesialprisbillettene.  Spesialpris er halvpris av gjeldende medlemspris.

 

Du kan enten melde på deltakerne ved å «trykke på billett» og skrive partner. Angi om det er gratis deltaker eller spesialpris i kommentarfeltet eller sende epost til Laila Katnosa eller Signe Iversen

Meld gjerne på deltakerne før 19. mai så kommer de med på deltakerlistene som vi sender til sponsorer i slutten av uke 21.

Informasjonsmøte for partnere
Det ble avholdt informasjonsmøte for partnere i mars. Video fra møtet kan fås ved henvendelse til Laila Katnosa.

Markedsføring
Vi setter stor pris på om du har mulighet til å sende ut informasjon til ditt nettverk/kunder. Alle har fått  egen invitasjon som kan sendes til dine kontakter for å få flere deltakere. Informer gjerne på Linkedin at du skal være partner på ERP-systemer 2016.

Info om stand
Verken Den Norske Dataforening eller Radisson Blu Scandinavia Hotel påtar seg noe ansvar for det utstyr som anbringes på de forskjellige stands, verken under konferansen, under montering/demontering eller om natten. Hotellet kan, hvis ønskelig, låse inn verdisaker om natten. Eventuell forsikring må tegnes av hver enkelt utstiller.

Har dere spørsmål angående ERP-systemer? Kontakt oss:
Laila Katnosa, tlf. 41 38 97 70
Signe Iversen, tlf. 22 36 48 90/95 82 73 51

Share This