Info om tidligere ERP-systemer

Praktisk info til partnere 2017

Praktisk info til partnere

Takk for at du har valgt å være partner på ERP-Systemer 2017.

Arrangementstidspunkt
Torsdag 8. juni 2017 kl 09.00 – 18.15. Registrering av deltakere fra 08.30.

Lyntaler på 7 min
Lyntalene er på 7 min med fem minutter mellom hvert innlegg. Lyntaler – informasjon vi trenger til programmet. Tekst bør være selgende/forklarende og bør ikke overstige 150-160 tegn inkl. mellomrom.

  • Hver lyntale er på syv minutter og det vil bli informert om gjenstående tid. Alle talere blir stoppet etter syv minutter. Vi har fem minutter mellom hver lyntale for å fasilitere deltakernes forflytning mellom saler og teknisk skifte mellom talere.
  • Det en fordel om alle presentasjoner legges inn på eventets PC i forkant slik at bytte av foredragsholder går raskt (gjøres senest i lunsjen). Det er selvsagt helt OK å holde en lyntale uten visuelle hjelpemidler.
  • Konferansesalen er utstyrt med digital projektor, PC, mikrofon og flip over.

To representanter fra Dataforeningen vil være tilstede i salen der lyntalene finner sted. Ikke nøl med å ta kontakt med oss ved behov.
Sesjonsledere sal 1: Anja K.H. Jackson, Fornebu Consulting AS og Petter Thune-Larsen, Pinta
Sesjonsledere sla 2: Einar Haugland, Color Line AS og Frank Grjotheim, Metier AS

Montering/demontering
Tidspunkter for montering av stand:

  • Onsdag 7. juni mellom kl. 1200 – 1600 eller
  • Torsdag 8. juni 2017 fra kl. 07.00 og må være ferdig satt opp senest kl. 08.30

Utstyr som leveres dagen før må leveres innen kl. 1600 og merkes med: Møterom: Scandinavia Salen – ERP systemer 2017. Leveringsadresse: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsplass, Oslo.

Demontering etter konferanseslutt ca. 18.10

Det vil være konferansebord og stoler på din stand. Hotellet har noen få ståbord og hvis du ønsker å sikre deg et ståbord så må du bestille det direkte fra hotellet, pris kr. 150,-.

For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med Bettine Johansen på telefon 23 29 35 51,

Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. Dersom dere skulle ha behov for annet teknisk utstyr, vennligst ta direkte kontakt med hotellet. NB! Husk å ta med ekstra skjøteledninger.

Elektronisk deltakermappe
Som tidligere oppretter vi en Googledrive mappe for hver partner (under opprettelse). I denne mappen legger du den informasjon som du vil dele med deltakerne. Du vil få redigeringstilgang til din mappe. Se dnd.no/deltaker-erp. Passord: sendes til partnerne. Hvis du ønsker at vi skal legge ut filer må vi ha disse innen 6. juni.

I mappen kan du legge ut informasjon om deg som partner, f.eks en link til din hjemmeside eller en pdf-fil etc.

Utstillingen
Våre hovedpartnere vil plasseres i  konferansesalen, og våre partnere  i Foyer, Alle stand er 6 m2 (3×2 meter). Standene vil være langs veggene. Det settes ikke opp
Kaffepauser vil være i konferansesalen . Lunsjen blir i Foyer rett utenfor.   Større kart.

Verken Den Norske Dataforening eller Radisson Blu Scandinavia Hotel påtar seg noe ansvar for det utstyr som anbringes på de forskjellige stands, verken under konferansen, under montering/demontering eller om natten. Hotellet kan, hvis ønskelig, låse inn verdisaker om natten. Eventuell forsikring må tegnes av hver enkelt utstiller.

Registrering/påmelding av deltakere
Som hovedpartner er det inkludert 5 gratis deltakere og 3 billetter til spesialpris. For partnere er det 3 gratis deltakere og 2 billetter til spesialpris. Vær obs på standpersonell går av dette antallet. Ved flere deltakere/standpersonell enn det som er inkludert gratis i partnerpakken kan du bruke spesialprisbillettene. Spesialpris er halvpris av gjeldende medlemspris. Profileringspartner har 1 deltaker inkludert.

Du kan enten melde på deltakerne ved å «trykke på billett» og skrive partner. Angi om det er gratis deltaker eller spesialpris i kommentarfeltet eller sende epost til Laila Katnosa eller Signe Iversen

Meld gjerne på deltakerne før 31. mai så kommer de med på deltakerlistene som vi sender til sponsorer i slutten av uke 21.

Markedsføring
Vi setter stor pris på om du har mulighet til å sende ut informasjon til ditt nettverk/kunder. Informer gjerne på Linkedin at du skal være partner på ERP-systemer 2017.

Finansavisen er nå blitt mediepartner på ERP-systemer 2017 og vil dekke konferansen med spesialsider i Finansavisen IT den 12.juni. Dette vil løfte arrangementet og fagområdet ERP mye og skaper en unik mulighet også for alle partnerne våre. For mer info, kan dere kontakte Vidar Gerhard i Finansavisen.
Epost:      vidar.gerhard@finansavisen.no
Mobil:     997 34 535

Informasjonsmøte for partnere
Det ble avholdt informasjonsmøte for partnere 28. mars 2017.  Faglig innlegg v/Bo Hjort Christensen: Digitalisering krever digital kompetanse. Hva betyr dette for deg og din bedrift?

Har dere spørsmål angående ERP-systemer? Kontakt oss:
Laila Katnosa, tlf. 41 38 97 70
Signe Iversen, tlf. 22 36 48 90/95 82 73 51

Share This