Sted:
Oslo Kongressenter Folkets Hus AS, Youngs gate 21, 0181 Oslo
Arrangementstidspunkt:
Onsdag 1. november 2022, kl 09.00-16.15. Registrering av deltakere fra kl 08.00.
Montering av stand:
Innrigg av utstillere og utstyr er fra Møllergata 20 og gjennom Spiseriet Møller. Da er det rett inn i salen.
Ting vaktmester ved ankomst så låser de opp. Tlf: 922 31 583.
Tidspunkter for montering av stand:
Montering av stand er 31. oktober kl 12:00-20:00 og/eller 1. november fra kl. 06.00, og må være ferdig satt opp senest 1. november kl. 08.00.
Det vil bli servert rundstykker og kaffe 1. november fra kl 07:00 til utstillere som rigger stand.
Vi ønsker en oversikt over hvor mange som rigger 31. oktober. Fyll inn om du ønsker å rigge denne dagen i denne oversikten: Rigging 31. oktober
For levering av utstyr:
Det er mulig å levere utstyr 31. oktober på dagtid, innen kl 15:00.
Oppgi dato for arrangementet, 1. november, og navn på konferansen, ERP 2022, ved levering til Oslo Kongressenter.
Adresse: Oslo Kongressenter Folkets Hus AS, Youngs gate 21, 0181 Oslo
Det vil være 1 konferansebord, hvert bord måler 45×120 cm med en hvit duk, og 1 stol på din stand.
For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med Silje Endsjø
Oslo Kongressenter tillater ikke medbrakt mat og drikke i lokalene. Dette må bestilles fra de via Dataforeningen:
Bakverk:

Snacks:
Fruktfat, frisk oppskåret frukt kr 300,-.:
Demontering etter konferanseslutt.
Kart:

Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. Dersom dere skulle ha behov for annet teknisk utstyr, vennligst ta direkte kontakt med Samfunnssalen. NB! Husk å ta med ekstra skjøteledninger.
Utstillingen
Alle partnere vil plasseres i konferansesalen.
Størrelse på stand er 6 m2 (3×2 meter) for hovedpartnere og 2×2 for partnere.
Kaffepauser og lunsj vil være i utstillerområdet.
Verken Den Norske Dataforening eller Oslo Kongressenter påtar seg noe ansvar for det utstyr som anbringes på de forskjellige stands, verken under konferansen, under montering/demontering eller om natten. Eventuell forsikring må tegnes av hver enkelt utstiller.
Registrering/påmelding av deltakere
Som hovedpartner er det inkludert 4 gratis deltakere og 5 VIP billetter (billetter til halv pris).
For partnere er det 3 gratis deltakere og 3 VIP billetter (billetter til halv pris). Vær obs på standpersonell går av dette antallet. Ved flere deltakere/standpersonell enn det som er inkludert gratis i partnerpakken kan du bruke billettene til redusert pris.
Profileringspartner har 1 deltaker inkludert.
Du kan melde på deltakerne her: https://arena360.no/events/78805/6753
Rabattkoder:
Gratis billetter: PartnerERP
VIP billetter (billetter til halv pris): 7219519C354
Meld gjerne på deltakerne før 25. oktober da vi må trykke deltakerskilt.
Tidsplan 1. november:
Program
09:00 – 09:50 | En introduksjon til dagens temaer; Status & Trender |
09:50 – 10:10 | Pause |
10:10 – 10:55 | SaaS som leveransemodell – Nye arkitekturer trer frem |
10:55 – 11:15 | Pause |
11:15 – 12:00 | ERP-landskapet i Norge 2022 – Produkter, Produsenter & Partnere |
12:00 – 13:00 | Lunsj |
13:00 – 13:45 | «Sikkerhet, Identitetsstyring og beredskap ved kjøp av SaaS-tjenester» V/ Gjesteforeleser Leif B. Paulsen, viseadministrerende direktør og en av grunnleggerne av Move AS |
13:45 – 14:05 | Pause |
14:05 – 15:00 | De økonomiske aspekter; Eierskapskost og gevinstrealisering |
15:00 – 15:20 | Pause |
15:20 – 16:15 | Fra valg til operativ drift; Hva har vi erfart? |
16:15 – 16:20 | Oppsummering og avslutning |
Markedsføring
Vi setter stor pris på om du har mulighet til å sende ut informasjon til ditt nettverk/kunder. Informer gjerne på LinkedIn at du skal være partner på ERP 2022.
Se markedsmateriell som kan lastes ned og bruke til markedsføring.
Tagg gjerne #ERP2022
Har dere spørsmål angående ERP 2022.
Kontakt oss: Silje Endsjø. Telefon: 45 11 36 04