fbpx
Arber Berisha

Arber Berisha

Manager i BearingPoint

Arber Berisha er Manager hos BearingPoint, og har siden 2011 vært med å bygge opp Advanced Analytics som et eget tjenesteområde. Arber brenner for å skape velfungerende tverrfaglige team som sammen setter ambisiøse mål og finner den beste veien for å nå målene. Leveranser i Arbers prosjekter spenner fra kraftfulle dataprodukter (som f.eks. prediksjonsmodeller og BI-rapporter) til strategirådgivning for å skape verdi av data. Hans mantra er å lage enklest mulige løsninger, selv for de vanskeligste utfordringene.

Fra 0 til innsikt på 100 dager

Media preges av digitalisering, knallhard konkurranse fra globale aktører og en overgang til digitale brukerinntekter som forretningsmodell. Hvordan kan Dagens Næringsliv bruke analytics og legge datadrevne beslutninger til grunn for å konkurrere? Og hvor raskt er det mulig å se effekt? Høsten 2018 har DN bygget opp en analytisk plattform fra scratch. Gjennom korte iterasjoner […]

READ MORE