Takk for at du har valgt å være partner på Odin 2021!
Foiler fra partnermøte 2. november 2021
Når: 25.november, kl 08:50-16:45
Sted: Rebel, Universitetsgata 2 i Oslo.
Din stand
Montering av stand er mulig 24. november fra kl 19:00-20:00 eller 25.november fra kl. 06.30 – 08.00. Standen må være klar til registreringen begynner kl. 08.00.
Demontering må gjøres etter konferanseslutt ca. kl. 16:45 eller etter kveldsarrangementet.
Det vil være 1 ståbord og 1 stol på din stand.
Standplass: 3*2 meter.
For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med Anette Aas Flølo i Macsimum på telefon 975 22 172,
Grunnet lagringsplass så er det ikke mulig å sende utstyr i forkant.
Kart over utstillingsområdet:
Expoområdet

For å bestille utstyr til stand utover det som er med i pakken:
https://www.macsimumrental.no
Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. Dersom dere skulle ha behov for annet teknisk utstyr, vennligst ta direkte kontakt med hotellet.
Lyntaler fra våre partnere
Våre partnere har muligheten til å holde en ti minutters lyntale.
Benytt denne sjansen til å profilere din bedrift og send e-post med ønsket tidspunkt, varighet, tittel på lyntalen og navn på vedkommende som skal holde innlegget. Tekst bør være selgende/forklarende og bør ikke overstige 150-160 tegn inkludert mellomrom.
Programkomiteen plasserer lyntalene ut ifra hvor de passer i programmet.
Frist for å sende inn tittel og ingress er 12. november.
Quiz-spørsmål til kveldsarrangementet
Partnere kan bidra med spørsmål til Kahoot quizen under kveldsarrangementet, og bes sende en e-post med 2 spørsmål med 4 svaralternativer til hvert spørsmål, hvor de riktige svarene er markert. Et av spørsmålene bør være bedriftsrelatert, og et fagrelatert.
Frist for å sende inn spørsmål: 12. november
I tillegg ber vi om at dere stiller med en premie til en verdi av ca. kr. 1 000,- Denne tas med på arrangementsdagen.
Markedsføring: Hjelp oss å hjelpe dere!
Vi ønsker selvfølgelig en full konferanse med masse engasjerte deltagere som er nysgjerrige på å møte våre partnere. Hjelp oss med å hjelpe dere og del arrangementet i deres eget nettverk, enten via e-post, sosiale medier eller over lunsj i kantinen. Her finner du markedsmateriell. Ta kontakt med monique@dnd.no om du ønsker noe mer/annet.
Bruk dine goder som partner. Registrer dine deltagere:
Partnere har 3 fysiske deltakerbilletter til Odin 25. november:
Påmelding
Kampanjekode: Sponsor
Standpersonell går innunder dette antallet.
Partnere har 2 digitale deltakerbilletter til Odin 25. november:
Påmelding
Kampanjekode: digitalbillett
Partnere har en deltaker til kveldsarrangementet:
Kampanjekode: kveldsarrangement
Øvrige deltagere fra våre partnere får billetter til medlemspris.
Kontaktinformasjon:
Om det er noe du lurer på, er det bare å ta kontakt!
Silje Endsjø
Mobil: 45 11 36 04