Takk for at du har valgt å være partner på  Odin 2021!

Foiler fra partnermøte 2. november 2021

Odin_Deltakerliste

Når: 25.november, kl 08:50-16:45
Sted:
 Rebel, Universitetsgata 2 i Oslo.

Din stand
Montering av stand er mulig 24. november fra kl 19:00-20:00 eller 25.november fra kl. 06.30 – 08.00. Standen må være klar til registreringen begynner kl. 08.00.
Demontering må gjøres etter konferanseslutt ca. kl. 16:45 eller etter kveldsarrangementet.

Det vil være 1 ståbord og 1 stol på din stand.
Standplass: 3*2 meter.

For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med Anette Aas Flølo i Macsimum på telefon 975 22 172,

Grunnet lagringsplass så er det ikke mulig å sende utstyr i forkant.

Kart over utstillingsområdet:

Expoområdet

Exposalen er bakerst bak trappen på bildet

For å bestille utstyr til stand utover det som er med i pakken:
https://www.macsimumrental.no

Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. Dersom dere skulle ha behov for annet teknisk utstyr, vennligst ta direkte kontakt med hotellet.  

Lyntaler fra våre partnere
Våre partnere har muligheten til å holde en ti minutters lyntale.
Benytt denne sjansen til å profilere din bedrift og send e-post med ønsket tidspunkt, varighet, tittel på lyntalen og navn på vedkommende som skal holde innlegget. Tekst bør være selgende/forklarende og bør ikke overstige 150-160 tegn inkludert mellomrom.
Programkomiteen plasserer lyntalene ut ifra hvor de passer i programmet.
Frist for å sende inn tittel og ingress er 12. november. 

Quiz-spørsmål til kveldsarrangementet 
Partnere kan bidra med spørsmål til Kahoot quizen under kveldsarrangementet, og bes sende en e-post med 2 spørsmål med 4 svaralternativer til hvert spørsmål,  hvor de riktige svarene er markert. Et av spørsmålene bør være bedriftsrelatert, og et fagrelatert.
Frist for å sende inn spørsmål: 12. november
I tillegg ber vi om at dere stiller med en premie til en verdi av ca. kr. 1 000,- Denne tas med på arrangementsdagen.

Markedsføring: Hjelp oss å hjelpe dere!
Vi ønsker selvfølgelig en full konferanse med masse engasjerte deltagere som er nysgjerrige på å møte våre partnere. Hjelp oss med å hjelpe dere og del arrangementet i deres eget nettverk, enten via e-post, sosiale medier eller over lunsj i kantinen. Her finner du markedsmateriell. Ta kontakt med monique@dnd.no om du ønsker noe mer/annet.

Bruk dine goder som partner. Registrer dine deltagere:
Partnere har 3 fysiske deltakerbilletter til Odin 25. november: 
Påmelding
Kampanjekode: Sponsor
Standpersonell går innunder dette antallet.

Partnere har 2 digitale deltakerbilletter til Odin 25. november: 
Påmelding
Kampanjekode: digitalbillett

Partnere har en deltaker til kveldsarrangementet:
Kampanjekode: kveldsarrangement

Øvrige deltagere fra våre partnere får billetter til medlemspris.

Kontaktinformasjon:
Om det er noe du lurer på, er det bare å ta kontakt!

Silje Endsjø
Mobil: 45 11 36 04

Share This