Takk for at du har valgt å være partner på Odin 2022!

Deltakerliste
Merk de som har godtatt – GDPR. 

Foiler fra partnermøte 2. juni

Når: 22. september, kl 08:00-17:15
Sted:
Radisson Blu Holbergs Plass, Holbergs gate 30, Oslo

Din stand
Montering av stand er mulig21. september fra kl 19:00-21:00 og 22. september fra kl. 06.30 – 08.00. Standen må være klar til registreringen begynner kl. 08.00.
Demontering må gjøres etter konferanseslutt ca. kl. 17:15 eller etter kveldsarrangementet.

Det vil være et skolebord og 2 konferansestoler, hvit duk, standard strøm og trådløst internett. Husk å ta med skjøteledning!
Standplass: 2*2 meter.

For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med hotellet. Presiser at det skal være på egen faktura.  E-post sendes til conference.scandinavia.oslo@radissonblu.com. Spesifiser i emnefeltet:  «Ekstra utstyr til utstillere».  Presiser dato for konferansen og hvilken konferanse det gjelder i e-posten. 

Levering av utstyr dagen før, 21. september: 
Avtal levering med hotellet via e-post conference.scandinavia.oslo@radissonblu.com. Spesifiser i emnefeltet:  «Ekstra utstyr til utstillere».  Presiser dato for konferansen og hvilken konferanse det gjelder i e-posten.  

Utstyr må merkes med: Dato for konferansen, navn på bedrift og hvilken konferanse det gjelder. 

Kart over utstillingsområdet:

 

Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet.

Quiz-spørsmål til kveldsarrangementet 
Platinumpartnere kan bidra med spørsmål til Kahoot quizen under kveldsarrangementet, og bes sende en e-post med 2 spørsmål med 4 svaralternativer til hvert spørsmål,  hvor de riktige svarene er markert. Et av spørsmålene bør være bedriftsrelatert, og et fagrelatert.
Frist for å sende inn spørsmål: 5. september
I tillegg ber vi om at dere stiller med en premie til en verdi av ca. kr. 1 000,- Denne tas med på arrangementsdagen.

Markedsføring: Hjelp oss å hjelpe dere!
Vi ønsker selvfølgelig en full konferanse med masse engasjerte deltagere som er nysgjerrige på å møte våre partnere. Hjelp oss med å hjelpe dere og del arrangementet i deres eget nettverk, enten via e-post, sosiale medier eller over lunsj i kantinen.

Vil du lage en liten videosnutt for å fortelle om hvorfor man skal delta på konferansen? Send den gjerne til oss slik at vi kan bruke den i markedsføringen!

Markedsmateriell blir klart innen fredag 1. juli: Her finner du markedsmateriell. Ta kontakt med monique@dnd.no eller synne@dnd.no om du ønsker noe mer/annet.

Bruk dine goder som partner. Registrer dine deltagere:
Se antall deltakere i partnerpakken
Påmeldingen åpner fredag 1. juli
Kampanjekode: Sponsor
Standpersonell går innunder dette antallet.

Partnere har en deltaker til kveldsarrangementet:
Kampanjekode: kveldsarrangement

Kontaktinformasjon:
Om det er noe du lurer på, er det bare å ta kontakt!

Silje Endsjø
Mobil: 45 11 36 04

Share This