Takk for at du har valgt å være partner på Odin 2018!
Når: 19.september.
Sted: Radisson Blu Scandinavia Hotel Holbergs gate 30 i Oslo.
Din stand
Montering av stand er mulig 18.september fra kl. 18.00 – 22.00, eller 19 september fra kl. 07:00. Standen må være klar til registreringen begynner kl. 07.30.
Demontering må gjøres etter konferanseslutt ca. kl. 17:00 eller etter After Conference.
Det vil være konferansebord/ ståbord og stoler på din stand.
For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med Bettine Johansen på telefon 23 29 35 51,
Det vil være mulig å oppbevare utstyr fra dagen før og til dagen etter i et eget rom, under forutsetning av at alt utstyr er godt merket med navn og telefonnummer.
Utstyr som leveres dagen før må leveres innen kl. 1600 og merkes med: Møterom: Scandinavia Salen – Odin 2018. Leveringsadresse: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsplass, Oslo.
Kart over utstillingsområdet:
1.Knowit
2. Soco
3. sogeti
4. Vivento
5.Soprasteria
6.Webstep
7. Ciber
8. Sparebank1
9. Promis Qualify
10.Systek
11.Testify
12. Eurostar
Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. Dersom dere skulle ha behov for annet teknisk utstyr, vennligst ta direkte kontakt med hotellet.
Lyntaler fra våre platinumpartnere
Våre platinumpartnere har muligheten til å holde lyntale.
Lyntalene vil bli lagt inn i programmet fortløpende. Her er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder! Benytt denne sjansen til å profilere din bedrift og send e-post med ønsket tidspunkt, varighet, tittel på lyntalen og navn på vedkommende som skal holde innlegget. Tekst bør være selgende/forklarende og bør ikke overstige 150-160 tegn inkludert mellomrom.
Quiz-spørsmål til kveldsarrangementet
Platinumpartnere kan bidra med spørsmål til Kahoot quizen under kveldsarrangementet, og bes sende en e-post med 2 spørsmål med 4 svaralternativer til hvert spørsmål, hvor de riktige svarene er markert. To av spørsmålene bør være bedriftsrelatert, og ett fagrelatert.
I tillegg ber vi om at dere stiller med en premie til en verdi av ca. kr. 1 000,- Denne tas med på arrangementsdagen.
Angående kveldsarrangementet på ODIN2018:
Er det ønske fra våre partnere å ha med mer enn 1 deltaker på kveldsarrangementet koster dette kr 500.- pr. deltaker.
Vi må ha beskjed om dette god tid i forveien.
Markedsføring: Hjelp oss å hjelpe dere!
Vi ønsker selvfølgelig en full konferanse med masse engasjerte deltagere som er nysgjerrige på å møte våre partnere. Hjelp oss med å hjelpe dere og del arrangementet i deres eget nettverk, enten via e-post, sosiale medier eller over lunsj i kantinen.
Bruk dine goder som partner. Registrer dine deltagere
Platinapartner får gratis deltagelse for 3 personer, og 5 billetter til spesialpris.
Gullpartner får gratis deltagelse for 2 personer, og 3 billetter til spesialpris.
Sølvpartner får gratis deltakelse for 1 person.
Standpersonell går innunder dette antallet. Spesialpris er kr. 2 000 ekskl mva (ikke inkludert middag). Benytt rabattkode odinspesbil18.
Øvrige deltagere fra våre partnere får billetter til medlemspris.
Kontaktinformasjon:
Om det er noe du lurer på, er det bare å ta kontakt!
Ragnhild Neergaard | Laila Katnosa | |
+47 47 23 21 86 | +47 41 38 97 70 | |
Eventkoordinator Den Norske Dataforeningen |
Salgskonsulent Den Norske Dataforeningen |