Top Menu

Praktisk informasjon til våre partnere på Odin 2018

Takk for at du har valgt å være partner på  Odin 2018!

Når: 19.september.
Sted:
 Radisson Blu Scandinavia Hotel Holbergs gate 30  i Oslo.

Din stand

Montering av stand er mulig 18.september fra kl. 18.00 – 22.00,  eller 19 september fra kl. 07:00. Standen må være klar til registreringen begynner kl. 07.30.
Demontering må gjøres etter konferanseslutt ca. kl. 17:00 eller etter After Conference.

Det vil være konferansebord/ ståbord og  stoler på din stand.

For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med Bettine Johansen på telefon 23 29 35 51,

Det vil være mulig å oppbevare utstyr fra dagen før og til dagen etter i et eget rom, under forutsetning av at alt utstyr er godt merket med navn og telefonnummer.
Utstyr som leveres dagen før må leveres innen kl. 1600 og merkes med: Møterom: Scandinavia Salen – Odin 2018. Leveringsadresse: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsplass, Oslo.

Kart over utstillingsområdet:

 

1.Knowit

2. Soco

3. sogeti

4. Vivento

5.Soprasteria

6.Webstep

7. Ciber

8. Sparebank1

9. Promis Qualify

10.Systek

11.Testify

12. Eurostar

 

Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. Dersom dere skulle ha behov for annet teknisk utstyr, vennligst ta direkte kontakt med hotellet.  

Lyntaler fra våre platinumpartnere
Våre platinumpartnere har muligheten til å holde lyntale.

Lyntalene vil bli lagt inn i programmet fortløpende. Her er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder! Benytt denne sjansen til å profilere din bedrift og send e-post med ønsket tidspunkt, varighet, tittel på lyntalen og navn på vedkommende som skal holde innlegget. Tekst bør være selgende/forklarende og bør ikke overstige 150-160 tegn inkludert mellomrom.

Quiz-spørsmål til kveldsarrangementet 
Platinumpartnere kan bidra med spørsmål til Kahoot quizen under kveldsarrangementet, og bes sende en e-post med 2 spørsmål med 4 svaralternativer til hvert spørsmål,  hvor de riktige svarene er markert. To av spørsmålene bør være bedriftsrelatert, og ett fagrelatert.
I tillegg ber vi om at dere stiller med en premie til en verdi av ca. kr. 1 000,- Denne tas med på arrangementsdagen.

Angående kveldsarrangementet  på ODIN2018:
Er det ønske fra våre partnere å ha med mer enn 1 deltaker på kveldsarrangementet koster dette kr 500.- pr. deltaker.
Vi må ha beskjed om dette god tid i forveien.

Markedsføring: Hjelp oss å hjelpe dere!
Vi ønsker selvfølgelig en full konferanse med masse engasjerte deltagere som er nysgjerrige på å møte våre partnere. Hjelp oss med å hjelpe dere og del arrangementet i deres eget nettverk, enten via e-post, sosiale medier eller over lunsj i kantinen.

Bruk dine goder som partner. Registrer dine deltagere
Platinapartner  får gratis deltagelse for 3 personer, og 5 billetter til spesialpris.
Gullpartner får gratis deltagelse for 2 personer, og 3 billetter til spesialpris.
Sølvpartner får gratis deltakelse for 1 person.

Standpersonell går innunder dette antallet. Spesialpris er kr. 2 000 ekskl mva (ikke inkludert middag). Benytt rabattkode odinspesbil18.

Øvrige deltagere fra våre partnere får billetter til medlemspris.

Kontaktinformasjon:
Om det er noe du lurer på, er det bare å ta kontakt!

Ragnhild Neergaard  Laila Katnosa
+47 47 23 21 86 +47 41 38 97 70
Eventkoordinator
Den Norske Dataforeningen
Salgskonsulent
Den Norske Dataforeningen

 

 

Share This