Jonathan MacDonald er nå en av verdens mest annerkjente foredragsholdere om og rundt fremtiden for virksomheter, samfunn og teknologi. Han er en av svært få menneskene selskaper som Google, Apple, P & G , Unilever, Nestlé, Lego, Heineken og IKEA bruker for å utfordre sine eksisterende foretningsmodeller, få nye perspektiver og å finne nye muligheter innen disruptiv innovasjon og fremtidige trender.

Jonathan har i tillegg arbeidet med Ministry of Sound, lansert en Sky TV-kanal og er den yngste personen som har ledet British Music Industries Association. Han er bidragsyter innen nye og innovative ledelsesplattformer til bl.a. Google’s Think Insights og Forbes. Han har også bl.a. skrevet bøkene “Business Poison” og “28 Thoughts on Digital Revolution” og han er founder av det internasjonale nettverket Thought Expansion Network (TEN).

Jonathan MacDonald er den høyest evaluerte keynoten vi noengang har hatt på Rosing (han var keynote også i 2014). Siden 2014 har både han og resten av verden utviklet seg enormt og vi har derfor valgt å hente ham tilbake til Årskonferansen.

“Jonathan made a great impression on us. He has an absolute world class unique talent, combining vision, strategy and challenge which along with his lovely sense of humour is incredibly effective.”
– Jesper Brodin, CEO – IKEA of Sweden.

“Jonathan is one of those rare people who are so good at what they do that to judge others by the same standard borders on being unreasonable. Some people think outside the box, Jonathan thinks outside the warehouse. He is an outstanding strategic thinker, able to zero in on what matters immediately”
− Christopher Billich – Deutsche Telekom

Jonathan MacDonald