Meny tidlg. års konf.

Praktisk informasjon til partnere

Vi er glade og takknemlige for at du ønsker å bidra til å gjøre Sikkerhetssymposiet 2017 enda bedre!

Arrangementstidspunkt/-sted
Tid: Onsdag 25. oktober 2017 kl. 08.00 til kl. 16.30
Sted: Radisson Blu Royal Hotel Bergen

Markedsføring
Vi setter stor pris på om du har mulighet til å sende ut informasjon til ditt nettverk/kunder.

Elektronisk deltakermappe
Vi ønsker å være miljøvennlige og derfor vil det bli opprettet en elektronisk deltakermappe. Ved registrering konferansedagen vil du få utlevert et deltakerbevis med en QR-kode som du kan scanne. I mappen legger vi ut informasjon om deg som partner, f.eks en link til din hjemmeside eller en pdf-fil. Hvis du ønsker at vi skal legge ut filer må vi ha disse  innen 10. oktober. Send på e-post til Laila Katnosa.

Deltakermappen finner du her (Google Disk åpnes i nytt vindu)

Montering/demontering
Montering av stand kan foregå fra kl. 07.00 og må være ferdig satt opp senest kl. 08.00. Vi har dessverre ikke tilgang til lokalene kvelden før da de er opptatt. Demontering skjer i etterkant av konferansen.

Levering og lagring av utstyr
Hotellet har ikke lagringskapasitet og utstyr kan derfor ikke leveres til hotellet på forhånd. Alle bokser og annet forsendelsesmateriale må i tillegg lagres utenfor hotellet under arrangement. Hotellets samarbeidspartner er TL Logistikk. Alle forsendelser må koordineres og arrangeres direkte med TL Logistikk.

TL Logistikk v/Stein Tvedt
E-post: stein@tllogistikk.no
Telefon: +47 55 19 55 50
Mobil: +47 953 01 169

Se informasjon fra Radisson Blu Royal til  våre utstillere

Utstyr
Du får 1 konferansebord, evt. 1 ståbord på din stand samt duker og strøm. Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. NB! Husk å ta med ekstra skjøteledning.

For bestilling av annet utstyr kontakt:
PA Produksjoner AS
Epost: nils.jorgen@pap.no
Telefon: 45 88 53 00

Bestilling av tilleggsutstyr

Kart over utstillingsområdet i Fpyer.
Det er satt av inntil 4 kvm pr. partner.

  1. Basefarm
  2. Atea
  3. KPMG
  4. Buypass
  5. Skandiabanken
  6. Nexus
  7. NITO
  8. Data Equipment
  9. Netsecurity
  10. Nagarro
  11. Symantec

 

Info om stand
Den Norske Dataforening og Radisson Blu Royal påtar seg ikke ansvar for utstyr som anbringes på de forskjellige stands, verken under konferansen, under montering/demontering eller om natten. Hotellet kan, hvis ønskelig, låse inn verdisaker om natten. Eventuell forsikring må tegnes av hver enkelt utstiller.

Påmeldning
Det er inkludert 2 gratis deltakere (inkl. person på stand). Øvrig standpersonell eller andre deltakere får spesialprisbilletter (inntil 3 stk).
Pris er halv pris av gjeldende medlemspris.  Øvrige deltakere kan delta til gjeldende medlemspris.
Meld på deltakere/standpersonell: Send e-post til Laila Katnosa

Middag
Vi arrangerer en uformell middag på kvelden den 24. oktober for deg som kommer kvelden før, eller er fra Bergen og ønsker å «lade opp» til seminaret. Middag inkl. drikke koster kr 500,-. Hvis du ønsker å delta kan du bestille middagen samtidig med påmelding. Middagen holdes på Bryggeloftet kl 18.00.

Middagen er inkludert for våre partneres 2 deltakere, deltakere på spesialpris betaler kr. 500.-

Hvis du ønsker å booke hotellrom kan det gjøres på følgende måte:
Klikk her
 og bestill rom som vanlig til du kommer til «flere søkealternativer». Velg «kampanjekode» og legg inn «DATAFO». Prisen som vi har avtalt vil da komme opp. ( kr 1495,- for standard enkeltrom*). Du må garantere med kredittkort. Hvis du ønsker å avbestille kostnadsfritt må dette gjøres 2 uker før ankomstdato.

Har du spørsmål angående Sikkerhetssymposiet 2017 – ikke nøl med å ta kontakt:

Laila Katnosa, tlf. 41 38 97 70
Elisabeth Kras, tlf. 91 90 03 64
Signe Iversen, tlf. 95 82 73 51

 

 

 

 

Share This