Vi takker for at dere har valgt å være partner på Software 2020.

Arrangementstidspunkt
Onsdag 12. februar kl. 08.00 til ca. kl. 17.10 Torsdag 13. februar kl. 08.00 til ca. kl. 16.00 Program

Registrering/påmelding av deltakere
Som partner har dere inkludert gratis deltakere.  Vær obs på at standpersonell er inkludert i dette antallet. Ved flere deltakere/standpersonell enn det som er inkludert i sponsorpakken kan dere bruke spesialprisbillettene – 50% av gjeldende pris.

For hovedpartner er det inkludert 4 deltakere og 2 billetter til spesialpris.
For partner er det inkludert 2 deltakere og 1 billett til spesialpris.
Profileringspartner har 1 deltaker gratis.

Dere kan  melde på deltakerne ved å  sende epost til signe@dnd.no med navn, epost og mobilnr – husk å skrive hvilke dager de forskjellige skal delta. Meld gjerne på deltakerne før 6. februar så kommer de med på deltakerlistene som vi sender til våre partnere i uke 6.

Elektronisk deltakermappe Vi ønsker å være miljøvennlige og derfor vil det bli opprettet en elektronisk deltakermappe. Ved registrering på konferansedagen vil alle få utlevert et velkomstark med link til deltakermappen. I mappen legger vi ut informasjon om deg som partner, f.eks. en link til din hjemmeside eller en pdf-fil. Hvis du ønsker at vi skal legge ut filer må vi ha disse  innen 9. februar. Send til: signe@dnd.no   Hovedpartner kan også legge inn en brosjyre i alle konferansesaler bakerst i rommet.

Montering/demontering 
Montering av stand kan foregå fra kl. 07.00,  og må være ferdig satt opp senest kl. 08.30. Det vil være ett konferansebord, evt. ett ståbord på din stand. Dersom dere ønsker noe annet bes dere henvende dere til konferanseverten på hotellet. Du kan levere utstyr på hotellet onsdag 12. februar fra kl. 13.00 til 19.00. Merk med Software 2020 Konferanseavdelingen Asker.

For eventuelle bestillinger ta kontakt med Camilla Thorsteinsen, telefon 23 29 35 28.  Det er mulig å sette opp stand 12. februar fra kl 18.00. Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. Dersom det er behov for annet teknisk utstyr, vennligst ta kontakt med hotellet. Utstyr som leveres dagen før må leveres innen kl. 16.00 og merkes med: Møterom: Scandinavia Salen – Software 2020. Leveringsadresse: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergs gate 30, Oslo.

Markedsføring
Vi setter stor pris på om du har mulighet til å promotere konferansen ved å sende ut informasjon til ditt nettverk/kunder, og benytte sosiale medier som f.eks. Linkedin.

Info om stand Verken Den Norske Dataforening eller Radisson Blu Scandinavia Hotel påtar seg noe ansvar for det utstyr som anbringes på de forskjellige stands, verken under konferansen, under montering/demontering eller om natten. Hotellet kan, hvis ønskelig, låse inn verdisaker om natten. Eventuell forsikring må tegnes av hver enkelt utstiller.

Kart 2020: 

Har dere spørsmål, ta kontakt med Signe Iversen, tlf. 958 27 351, signe@dnd.no