Praktisk informasjon til deg som partner i 2018

Vi takker for at dere har valgt å være partner på Software 2018.

Arrangementstidspunkt:
Onsdag 14. februar kl. 08.00 til ca. kl. 16.15
Torsdag 15. februar kl. 08.00 til ca. kl. 16.45.

Registrering/påmelding av deltakere
Som partner har dere inkludert gratis deltakere.  Vær obs på at standpersonell er inkludert i dette antallet. Ved flere deltakere/standpersonell enn det som er inkludert i sponsorpakken kan dere bruke spesialprisbillettene.

For hovedpartner er det inkludert 4 deltakere og 10 billetter til spesialpris. For partner er det inkludert 2 deltakere og 5 billetter til spesialpris. Spesialpris er halvpris av gjeldende medlemspris.

Profileringspartner har 1 deltaker gratis.

Dere kan enten melde på deltakerne ved å «trykke på billett« eller sende epost til signe@dnd.no eller laila@dnd.no med navn, epost og mobilnr – husk å skrive hvilke dager de forskjellige skal delta.

Følgende koder gjelder ved påmelding:
For deltakere inkludert i partnerpakken: partnersw18
For spesialprisbilletter: spesialprissw18

Meld gjerne på deltakerne før 6. februar så kommer de med på deltakerlistene som vi sender til sponsorer i uke 6.

Kart over utstillingsområdet  kommer.

Elektronisk deltakermappe
Vi ønsker å være miljøvennlige og derfor vil det bli opprettet en elektronisk deltakermappe. Ved registrering på konferansedagen vil alle få utlevert et deltakerbevis med en QR-kode som de kan scanne. I mappen legger vi ut informasjon om deg som partner, f.eks. en link til din hjemmeside eller en pdf-fil. Hvis du ønsker at vi skal legge ut filer må vi ha disse  innen 9. februar. Send til: signe@dnd.no

Hovedpartner kan også legge inn en brosjyre i alle konferansesaler bakerst i rommet.

Lyntaler
Hovedpartner kan holde 5 min. lyntale i en av de fire parallellsesjonene (Kun 4 plasser pr dag) kl. 1210 – tema må tilpasses sporet og skal ikke være salgsforedrag.

Montering/demontering:
Montering av stand kan foregå fra kl. 07.00 begge dagene og må være ferdig satt opp senest kl. 08.30. Det vil være ett konferansebord, evt. ett ståbord på din stand. Dersom dere ønsker noe annet bes dere henvende dere til konferanseverten på hotellet.

Du kan levere utstyr på hotellet tirsdag 14. februar fra kl. 1300 til 1600. Merk med Software 2017 Konferanseavdelingen Asker. For eventuelle bestillinger ta kontakt med Synnøve Moe Kolvik:  synnove.moe.kolvik@radissonblu.com telefon 232 93 554.

Det er trådløst Internett i utstillingsområdet. Dersom dere skulle ha behov for annet teknisk utstyr, vennligst ta direkte kontakt med hotellet.

NB! Husk å ta med ekstra skjøteledninger.

Demontering etter konferanseslutt torsdag 16. februar ca. 16.15.

Markedsføring
Vi setter stor pris på om du har mulighet til å sende ut informasjon til ditt nettverk/kunder, og benytte sosiale medier som f.eks. Linkedin.

Info om stand
Verken Den Norske Dataforening eller Radisson Blu Scandinavia Hotel påtar seg noe ansvar for det utstyr som anbringes på de forskjellige stands, verken under konferansen, under montering/demontering eller om natten. Hotellet kan, hvis ønskelig, låse inn verdisaker om natten. Eventuell forsikring må tegnes av hver enkelt utstiller.

Har dere spørsmål angående Software 2017 – ikke nøl med å ta kontakt med oss:
• Laila Katnosa, tlf. 413 89 779, laila@dnd.no
• Signe Iversen, tlf. 958 27 351, signe@dnd.no